reklama

Závislí a nezávislí

Tak, včera prišlo moje prvé vytriezvenie z politiky ako takej. Áno, áno, väčšina z vás ma upozorňovala, že v politike sa nedejú veci fér a že mám byť v strehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Že veci sa nedajú plánovať, lebo politika má svoje turbulencie a treba reagovať okamžite. Že všetko je v pohybe a už nie v takom politickom štandarde, ako to bolo pred 20 rokmi alebo pred 10 rokmi a možno ani pred dvomi. Politické prostredie je naozaj špecifické a je potrebné mať vysokú dávku odvahy, intuície a odolnosti. Odolnosti voči hejtom, posmeškom, ale i lákadlám, ktoré politika ponúka. 

Ja som do verejného priestoru vstúpila pred necelými troma mesiacmi a najviac ma zaskočila otázka typu: prečo kandiduješ za KDH? A prečo nie ako nezávislá, veď tak by si mala väčšiu šancu. Áno, som jediná stranícka kandidátka na primátorku Bratislavy, ak nerátam tých nezávislých s podporou politických strán. Ešte čudnejšie vyznie, že som absolútne v pohode s tým, že za KDH.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vŕta mi v hlave, že prečo by som mala väčšie šance zvíťaziť ako tá nezávislá. Nezávislá, ktorú nikto nepozná, ktorá by kampaň financovala zo svojich poctivo nasporených peňazí. Caroline Líšková, ktorá by úplne rovnako vyzerala, premýšľala, rozprávala, len by mala nálepku nezávislej. No poviem Vám, stále nechápem, že prečo by som vtedy mala byť tou lepšou a prijateľnejšou kandidátkou ako som TERAZ. Veď ja som stále tá istá.

A to, že som členom hnutia, ktoré je mimoparlamentné, verím, že poukazuje na fakt, že nekalkulujem a nepristupujem k životným príležitostiam tak, že len vysoko výhodná ponuka od politickej strany, ktorá dnes má významné percentá v prieskumoch by bola tá správna. Nie, to nie je môj štýl. Zotrvávam tam, kde to nie je momentálne cool a trendy, no tam, kde môžem veci meniť k lepšiemu. Áno, sú aj kandidáti, ktorí „prechádzajú“ z politickej strany do strany ako z vlaku do vlaku podľa toho, kde majú väčšie šance si naplniť osobné ambície, aj takí kandidujú v najbližších komunálnych voľbách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno, som novou generáciou KDH. V hnutí, do ktorého som vstúpila ešte vtedy, keď tam bolo pôvodné vedenie - no to bolo trošku zacyklené vo svojich predstavách ako udržať kresťanskú stranu zaujímavú a viac prijateľnú pre občanov Slovenska. Práve preto som ochotne a dobrovoľne vstúpila do KDH, aby som v úzadí pomáhala a bola podporou v ekonomických témach a bola hlasom z vnútra strany ako meniť KDH na nové a moderné.

Ja ponúkam voličom strategický plán Fungujúca Bratislava, na ktorom momentálne pracujeme s tímom odborníkov. Podieľať sa na ňom môžete aj vy, prostredníctvom stránkywww.fungujucabratislava.sk, alebo cez aplikáciu Fungujúca Bratislava, kde mi môžete napísať čo sa vám v Bratislave nepáči, čo vám v Bratislave chýba a čo by ste chceli zmeniť. A ja som pripravená zabojovať v boji za Fungujúcu Bratislavu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto sa znova pýtam:O čo by som bola lepšia a prijateľnejšia kandidátka na primátorku, keby som bola nezávislá bez podpory alebo s podporou politických strán?

Stále by som mala to isté meno, to isté rodné číslo, myslenie a takú istú rétoriku. A ak si niekto myslí, že straníckemu kandidátovi, čiže mne, diktujú čo mám robiť, tak to tak naozaj nie je. Práveže kandidát politickej strany, ak získal dôveru najvyššieho orgánu, ktorý ho zvolil, takýto kandidát má kompetenciu konať podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia. 

Je najvyšší čas poukázať na netransparentný trend nezávislých, ktorí sa snažia získať maximum bodov častokrát bez označenia komu a kam patria. Ja sa zlákať ani v budúcnosti kandidovať ako nezávislá nedám, pretože každý aj z tých nezávislých akúsi značku už dávno má.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Caroline Líšková

Caroline Líšková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zásadová, pracovitá, vytrvalá, a hlavne milujúca mama dvoch úžasných dospelých dcér. Vždy si vypočujem názory iných ľudí, lebo vďaka nim sa mi otvárajú ďalšie rozhľady. Mám veľmi rada knihy, prechádzky v prírode a šport (najmä bicyklovanie). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu