reklama

Bratislava ešte primátorku nemala

Pozorne vnímam všetko, čo sa okolo mňa deje. Vstupom do verejného priestoru sa môj život zmenil zo dňa na deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Ten každodenný život, ktorý som žila síce medzi vami, ale nepoznaná, sa začínal cestou do práce, rokovaniami, sedením za počítačom nad tvorbou biznis plánov pre mojich klientov, nad finančnými analýzami, hľadaním riešení problémov podnikateľov. Majitelia malých a stredne veľkých podnikov sa na mňa obracali s požiadavkami pomôcť firme, dostať ju do čo najlepšej finančnej kondície alebo do normálu. Po príchode domov ma čakala rodina, spoločná večera a drobné, tie neviditeľné ženské práce, ktoré boli viac súčasťou relaxu ako povinností.
Pomerne často sa rozhorčujeme nad faktom, že v politike sú tí istí ľudia, často od 90. rokov, a vlastne nič nové už nedokážu priniesť. Síce sú to ľudia so skúsenosťami, ale cítiť z nich tzv. únavu materiálu. Niektorí z nás konštatujú, že im ide len o osobný prospech, o moc či slávu. Žiada sa nám zmena, čosi iné, niečo, čo by dalo politike inú esenciu, iný pohľad na veci, inú tvár, nové nápady.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som Caroline. Nespadla som z oblakov, neprišla som z inej planéty ani z iného kontinentu. Narodila sa tu, v Bratislave, poctivo som študovala, tvrdo pracovala, vychovávala svoje dcéry, prednášala študentom, školila nových odborníkov, stretávala sa s priateľmi a relaxovala na obľúbených miestach v Bratislave. Úprimne ponúkam Bratislavčanom alternatívu. Som osoba nezaťažená komunálnou politikou, nominovaná konzervatívnou politickou stranou, ktorá je tu 28 rokov, čiže nie je to nijaká neznáma „pirátska“ strana. Vždy keď bolo potrebné tvrdo pracovať, tak som išla naplno a svoje ciele som splnila.

Nevznikla som sčista-jasna, ako o mne niektorí hovoria. Len som nabrala odvahu vystúpiť pred kamery a oznámiť, že mám úprimnú snahu meniť veci k lepšiemu. V mojom prípade zmeniť Bratislavu na lepšie miesto pre život. Demokratický systém to umožňuje každému z nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak tak veľmi túžime po zmene politickej kultúry a ľudí, dajme šancu aj tým menej známym, nielen tým, o ktorých sa píše v bulvárnych denníkoch, tým, ktorí urobia „prúser“ alebo ich poznáme len z televíznych obrazoviek. Práve vtedy je väčšia pravdepodobnosť, že Bratislava i celé Slovensko sa posunú na vyššiu úroveň. Len majme odvahu prijať zmenu, prijať novú tvár.

Caroline Líšková

Caroline Líšková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zásadová, pracovitá, vytrvalá, a hlavne milujúca mama dvoch úžasných dospelých dcér. Vždy si vypočujem názory iných ľudí, lebo vďaka nim sa mi otvárajú ďalšie rozhľady. Mám veľmi rada knihy, prechádzky v prírode a šport (najmä bicyklovanie). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu