reklama

Bývam tu, čiže som.

Som rodená Bratislavčanka, to už väčšina z vás vie. Áno, kandidovala som na primátorku Bratislavy a myslela som to úprimne a vážne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Keďže som si uvedomovala, že si s Jánom Mrvom vzájomne uberáme hlasy a tým nepriamo podporujeme možné víťazstvo súčasného vedenia Bratislavy, dohodli sme sa na primárkach. Vyhral ich Ján Mrva. Výsledok som verejne akceptovala a Jána Mrvu som podporila. Ako sme sa dohodli, zaradila som sa do jeho odborného tímu, ako aj na kandidátku za poslankyňu do mestského zastupiteľstva Bratislavy. Férová dohoda, férový postoj. Len podotýkam, k dohode vzájomný rozstrel pristúpilo sedem pravicových opozičných strán, čo je veľká vec. Spojenectvo vytvára silu a synergiu, aj preto by osobné ambície nemali prevýšiť verejný záujem v prospech občanov. Verím, že ostanem vzorovým príkladom do budúcnosti.

Kandidujem na mestskú poslankyňu za mestskú časť Nové Mesto. Pýtate sa prečo? Moja odpoveď znie: Pretože bývam v Novom Meste. Áno, v Bratislave-Novom Meste. Myslím si, že je fér kandidovať za mestskú časť, v ktorej práve bývam a ktorej chcem pomôcť. Len chvíľku som mala dilemu, či mám kandidovať za mestskú časť, v ktorej mám ešte stále trvalý pobyt, alebo tam, kde práve bývam a pravdepodobne dožijem zvyšok života. Problémy mestskej časti Nové Mesto už mám zanalyzované aj vďaka projektu Fungujúca Bratislava.
Aktívnym pôsobením v komunálnej politike chcem prispieť k tomu, aby sa táto mestská časť zmenila na modernú lokalitu 21. storočia. Teším sa na stretnutia s obyvateľmi, ktorí sú tou najväčšou inšpiráciou. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Caroline Líšková

Caroline Líšková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zásadová, pracovitá, vytrvalá, a hlavne milujúca mama dvoch úžasných dospelých dcér. Vždy si vypočujem názory iných ľudí, lebo vďaka nim sa mi otvárajú ďalšie rozhľady. Mám veľmi rada knihy, prechádzky v prírode a šport (najmä bicyklovanie). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu