reklama

Len výsledok sa ráta

Ďakujem voličom za prejavenú dôveru. Ďakujem za neuveriteľnú šancu kandidovať. Ďakujem za obrovskú príležitosť vystúpiť zo súkromia a vstúpiť do verejného priestoru. Ďakujem za vzácnu skúsenosť toto celé zažiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je druhý deň po voľbách a správny čas na vyhodnotenie výsledkov.
Áno, len výsledky sa rátajú. Fakt je, že som ostala stáť tesne pred prahom mestského zastupiteľstva s počtom 3 413 platných voličských hlasov, čo je 1. miesto pod čiarou alebo, ako sa zvykne hovoriť, 1. miesto náhradníčky. Na prvý pohľad sa zdá, že smola, ale ja na smolu neverím. Verím na poctivo odrobenú prácu a na férovú súťaž. Kandidovala som za mestskú poslankyňu za Bratislavu-Nové Mesto, lebo som chcela byť fér. Pred rokom som sa rozhodla presťahovať. Presťahovala som sa na Kolibu, lebo moje už dospelé dcéry sa osamostatnili. Verím, že tu aj dožijem. Robila som férovú kampaň, bez útokov, konfrontácií, zbytočných komentárov a ohovárania protikandidátov. Odpustila som si aj vyjadrenia na súčasných poslancov zastupujúcich Bratislavu-Nové Mesto, na ich dochádzku či absenciu v zastupiteľstve za ostatné obdobie. Nekritizovala som ich, ako hlasovali či nehlasovali za významne témy, ktoré ovplyvnili našu Bratislavu. Nesúdila som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za posledný mesiac som peši prešla asi 245 km po Kolibe, Kramároch a zvyšných častiach Nového Mesta. S mojou rodinou som rozdala 12-tisíc letákov, osobne som spoznala stovky ľudí. Súťažila som férovo, lebo to je môj štýl. Prekrúžkovali ma dvaja mladí páni Martin Vláčiky a Jakub Mrva. Gratulujem im, ale zároveň očakávam, že budú odhodlane a odborne obhajovať záujmy občanov Bratislavy-Nového Mesta a z diaľky budem sledovať plnenie ich volebných sľubov. Lebo verte či neverte, štyri roky ubehnú veľmi rýchlo. A ja sa celé tie roky budem intenzívne pripravovať.

Caroline Líšková

Caroline Líšková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zásadová, pracovitá, vytrvalá, a hlavne milujúca mama dvoch úžasných dospelých dcér. Vždy si vypočujem názory iných ľudí, lebo vďaka nim sa mi otvárajú ďalšie rozhľady. Mám veľmi rada knihy, prechádzky v prírode a šport (najmä bicyklovanie). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu